sabato 22 ottobre 2011

Iltaa..


Valon leikkiä ennen hämärää
Silmänräpäys Milanon kehällä kotiin tullessa.


1 commento:

Anonimo ha detto...

Iltaa..

Katson.

Tuijonto.

Kiitos.