lunedì 26 settembre 2011

Näin syksyn kynnyksellä, vaikka ei täällä vielä syksystä mitään merkkejä ole näkyvissä, tuo kuvan liekki voisi kuvata mielen vapautta. Näinä päivinä on kierrossa halu rajoittaa tai käytännösssä jopa kokonaan poistaa netin sananvapaus, paikallisen keisarin vaatteet kun ovat kysymyksessä.
Politiikasta mitään tiedä, kirkosta vielä vähemmän, kumpikin tuottaa vain mieliharmia. Urheilusta suosin vain heikoille jäille menoa, tosin vain hyvin matalaan veteen..
Joten edes tuossa en ole oikein urheilullinen? Annettakoon pallo kaikille?

giovedì 3 marzo 2011

Kalastuksen haikeutta.

Kuten elämässä, kalastamisessakin on vaikeutensa. Joka ei ole koskaan kahlannut Isojoen rusehtavassa vedessä perhovapa nyrkissä, ei pysty mielikuvaamaan tunnelmaa jonka aiheuttaa pieni "suudelma" rantapuiden oksien alla. Jokainen alalla ollut tietää voivansa löytää siiman päästä suukottelijan lähemmäs puolimetrisenä tai ylikin, jos sattuu.